Selamat Hari Raya Aidilfitri

Pengumuman dari Gunung Online

Moderator: pentadbir

betterman
Pemegang Amanah GO
Posts: 2828
Joined: 04 Dec 2005, 08:39
Location: Bawah beirut
Contact:

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Post by betterman »

Assalamualaikum .....
Di sini aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua kerabat gunung....

Ampun dan maaf dipinta andai ada terkasar bahasa selama kita berforum dan berjumpa di luar...

Bagi yang memandu, sila pandu dengan berhati-hati...

Ingat, tungganglah dengan cermat orang yang tersayang :evil:
Last edited by betterman on 05 Jan 2008, 16:35, edited 1 time in total.
Getting to the summit is optional, getting down is mandatory...

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin »

Selamat Hari Raya :keke:
Maaf Zahir Batin. :tembak:
Lepas Raya Jumpa Lagi Main Futsal (Atas Gunung Ke) :mrgreen:
Berhati Hati Di Jalan Raya :lidah: :minum:
Selamat Memandu ke Tonggang Kuda ke, Kapcai ke :tembak:

User avatar
rembau
Pemegang Amanah GO
Posts: 1394
Joined: 06 Dec 2005, 08:41

Post by rembau »

Selamat Hari Raya...

Maaf Zahir Dan Batin...
Dan Kami jadikan di bumi gunung-ganang yang menetapnya, supaya bumi itu tidak menggegar mereka; dan Kami jadikan di celah-celahnya jalan-jalan laluan, supaya mereka mendapat petunjuk.(Surah Al-Anbiyaa':31)

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin »

Bett :tembak:
Nak Tunggang Dengan Cermat Orang Tersayang :keke: :keke:
Ampun Bettttttt :lidah:
Aku pun posa gak. :minum:

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Post by biNGai »

selamat menunggang dengan cermat bersama insan yg tersayang juga..

selamat hari raya..
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
puteri-rimba
Pendaki Tegar
Posts: 245
Joined: 02 Feb 2007, 15:01
Location: singapore
Contact:

Post by puteri-rimba »

erkkkk ape sey ngarut kat forum nih..... :evil:

SALAM buat semua warga GUNUNG ONLINE,

andai selama perkenalan kita, baik ketika TREKING @ ketika NGETEH mulut kecik ini,

terkutuk tak sengaja,
terngumpat tak beringat,
terkata kat memana,
harap maafkan lah diri ini yg tak terlepas dari melakukan kesilapan....

kesempatan yg ade nih adik ucapkan SELAMAT MENYAMBUT SYAWAL MULIA, semoga kehadiranya mengeratkan sirratulrahim sesama kita....

pada yg nak balik kg berhati-hati ketika d jalan raya...
pada yg jauh, ingat2 lah yg tERSAYANG
pada yg tak kena kerja..... jd kan ia amalan & ibadah yg terbaik...
pada yg sebuk masuk hutan gak, sampaikan SALAM RIMBA buat isi bELANTARA
pada yg tak dapat cuti raya, post pon apply cuti tahun depan
pada yg mengenali diri ini..... standby r duit raya untuk anak yatim.... wakaka ka ka ka he he he
(gegurau)
dunia ini adalah untuk org yg kreatif & bersemangat, jd ambil lah peluang ini.....

mangu
Pendaki Gunung
Posts: 53
Joined: 24 Aug 2006, 01:20

Post by mangu »

slamat ari raya...maaf zahir batin...

User avatar
belakangpokok
Pendaki Gunung
Posts: 119
Joined: 06 Nov 2006, 20:10
Location: Perak
Contact:

Post by belakangpokok »

Image

Selamat hari Raya Aidilfitri....
Last edited by belakangpokok on 10 Oct 2007, 01:04, edited 1 time in total.
Leave no trace but tracks

User avatar
DEQNA
Pendaki Hebat
Posts: 342
Joined: 19 Jan 2006, 18:08
Location: lost in da middle
Contact:

Post by DEQNA »

Image

selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada sume warga GO... :D
<<SaVE tHE BESt FOR LaSt>>

User avatar
abe~G
Pendaki Tegar
Posts: 246
Joined: 20 Oct 2006, 15:19
Location: Manjung
Contact:

Post by abe~G »

Image

User avatar
slokkro
Pendaki Gunung
Posts: 79
Joined: 28 Mar 2006, 22:00
Location: Atas balak bawah batu
Contact:

Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

Post by slokkro »

betterman wrote:Ingat, tungganglah dengan cermat orang yang tersayang :evil:
Hahaha... itu sudah semestinya. :evil:

User avatar
matsaiko
Senator Gunung
Posts: 2787
Joined: 22 Dec 2005, 16:52
Location: GOMBAK Territory

Post by matsaiko »

Selamat Hari Raya buat semua earga GO..Maaf Zahir dan Batin
To Conquer Without Risk Is To Triumph Without Glory
www.azreenismail.com

nazawgw
Pendaki Gunung
Posts: 136
Joined: 18 Mar 2006, 23:38
Contact:

Post by nazawgw »

Selamat Hari Raya Aidilfitri utk semua warga GO..
maaf zahir batin.. :wink: :wink:
aku pun ada di sini!!

Memi
Pendaki Tegar
Posts: 221
Joined: 04 Dec 2005, 20:18
Location: earth
Contact:

Post by Memi »

Selamat hari raya maaf zahir, batin dan online..

bett hang tunggang sape nnt??? :twisted:
cruel to be kind

(Ö¿Ö)aRen
Pendaki Hebat
Posts: 305
Joined: 11 Mar 2006, 10:54
Location: Shah Alam.
Contact:

Post by (Ö¿Ö)aRen »

slmt hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin♥♥♥
hehe...Luv n peace♥♥♥

(ä¿ä)
aYen

User avatar
sany ADALAH alger
Otai Gunung
Posts: 932
Joined: 18 Apr 2006, 09:38
Location: in the middle of jungle called KAY HELL
Contact:

Post by sany ADALAH alger »

Image

Saya mengambil kesempatan di ruang alam maya ini untuk berdoa kepada hadrat Allah swt agar Dia menerima segala amalan ibadah yang telah diikhlaskan disepanjang Ramadhan 1428H.

Saya juga ingin memohon maaf sekeiranya ada terlepas cakap,terover, termakan, terlebih cakap, terkutuk lebeh lebeh di sepanjang pengenalan dengan saya tak kiralah di alam maya atau di alam realiti samaada di gunung takpun di laman GO ini.

Okie saya bercuti sakan starts dari Rabu (10hb Okt) sampailah Khamis (18Okt) di hometown saya: Taiping Bandar Warisan. Kalau kesempatan nak lepak ngeteh ke nak ramas mesra ke nak beraye ke mai la umah saya di 250, Taman Simpang, Taiping, Perak.



p/s wallpaper diambil dari tokeikedai.net :wink:
CARPE DIEM!

User avatar
mizi
Kerabat Gunung
Posts: 1308
Joined: 17 Jul 2006, 15:22
Location: perlis
Contact:

Post by mizi »

selamat menyambut hari raya aidifitri buat semua warga gunung.maaf zahir dan batin.... kata warga radio..menungang menggunakan fikiran yg waras...bukan dengan hati yang keras.moga jumpa dan jumpa lg.73

User avatar
adlyana
Pendaki Gunung
Posts: 102
Joined: 04 May 2006, 13:11
Location: KL
Contact:

Post by adlyana »

Kengkawan,

Selamat menyambut hari raya & maaf zahir batin kekalau ada salah silap masa kita trekking or beborak kat sini. Panjang umur, kita jumpa lagi kat atas gunung lain pulak.

p/s: Tahun nih tahun last aD raya secara solo, insyaAllah. Doakan ey.. *wink*

Image

User avatar
pgurlz
Pendaki Sondol
Posts: 423
Joined: 06 Jun 2006, 13:40
Location: just nearby
Contact:

Post by pgurlz »

Salam Aidilfitri untuk semua...
se-simple yg boleh

User avatar
pendaki bebas
Pendaki Gunung
Posts: 194
Joined: 26 Mar 2007, 14:19
Location: antara 2 puncak
Contact:

Post by pendaki bebas »

Image

Dihari yang mulia ini saya ingin meyusun sepuluh jari memohon kemaafan diatas semua kesilapan..

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Post by seper4alif »

Seiring Salam Seharum Ganja....
Kasih Mengalir Sebening Vodka....
Bersungguh Hati Seputih Shabu....
Walau Dosa Sebesar Extacy...
Ku Pohon doploh Jari memohon Ampum Andai ada salah dan silap terlanjur kata, tersentuh bahasa dan halal segalanyer..........

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Tenaga Batin
dari
Atan dan isteri isteri di kampung

peace utk sume :roll: :roll: :roll:
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

frostice
Pendaki Terlampau
Posts: 701
Joined: 09 Jan 2006, 10:43
Location: Middle Earth
Contact:

Post by frostice »

seper4alif wrote:Seiring Salam Seharum Ganja....
Kasih Mengalir Sebening Vodka....
Bersungguh Hati Seputih Shabu....
Walau Dosa Sebesar Extacy...
Ku Pohon doploh Jari memohon Ampum Andai ada salah dan silap terlanjur kata, tersentuh bahasa dan halal segalanyer..........

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Tenaga Batin
dari
Atan dan isteri isteri di kampung

peace utk sume :roll: :roll: :roll:

:kah: Blah la tan...
:mrgreen:
~Ain't No Mountain Too High~
KP Hiker's Club

frostice
Pendaki Terlampau
Posts: 701
Joined: 09 Jan 2006, 10:43
Location: Middle Earth
Contact:

Post by frostice »

Selamat Hari Raya kepada semua warga GO se Malaya dan Borneo.

Tidak lupa kepada rakan pendaki yang pernah join trip atau pernah
chat atau pernah sembang.. kalau ada terkasar bahasa, tersinggung,
terasa hati, pohon maaf zahir dan batin.

Berhati-hati di jalan raya.
~Ain't No Mountain Too High~
KP Hiker's Club

kambinggurun
Senator Gunung
Posts: 557
Joined: 26 Jan 2006, 23:01
Location: gua kayu batu
Contact:

Post by kambinggurun »

selamat hari raya sumer..

dari aku, keluarga dan anak bini.
::SRC-Total Outdoor::

solo
Pendaki Tegar
Posts: 211
Joined: 06 Dec 2005, 17:43
Location: Bukit Lanjan
Contact:

Post by solo »

Salam Aidilfitri utk semua.....have fun & stay safe.
Hari
M: +6019 347 1239 ; E: 9W2ILD@gmail.com
WILD JUNCTION ( www.wildjunction.com)
9W2ILD (Niner Whiskey Too India Lima Delta)

Tropical Mountain Guide
Wilderness First Responder ( WMI of NOLS )
Nature Guide ( Licence # 9596 )

~ what we do in life, echoes in eternity

killerbees
Otai Gunung
Posts: 818
Joined: 26 Jun 2006, 11:06

Post by killerbees »

Selamat Menyambut Aidil Fitri

Maaf Zahir dan Batin


OnePolar
Pendaki Gunung
Posts: 4
Joined: 22 Jan 2006, 14:00
Location: Malaysia
Contact:

Post by OnePolar »

Ehem.. selamat Hari Raya untuk semua warga pergunungan baik dari dalam atau luar celah semak belukar sana..

MMmmuuUuaaAaHHH!! lap u all :evil:
:kah: Kau Dah Kenapa? :keke:

uglysister
Pemegang Amanah GO
Posts: 360
Joined: 05 Dec 2005, 07:37
Location: 18m Underwater
Contact:

Post by uglysister »

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin
Berhati-hati di highway dan jalan2 kampung

User avatar
JeNaL
Pentadbiran
Posts: 1758
Joined: 27 Mar 2007, 16:07
Location: sri kembangan
Contact:

Post by JeNaL »

Salam Aidilfitri...

Maaf Zahir Batin

lepas raya sambung lagi la xtvt panjat memanjat gunung ni...jom kita

73

lypan
Pendaki Gunung
Posts: 22
Joined: 31 Jan 2006, 02:39
Contact:

Post by lypan »

salam lebaran
Maaf zahir batin. halalkan makan minum.

ogljb
Pendaki Gunung
Posts: 66
Joined: 09 Dec 2005, 15:46

Post by ogljb »

Assalamualaikum,

Di kesempatan ini saya mengucapkan kepada seluruh warga GO :

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Pesanan saya berhati-hati di jalan raya dan ingat orang yang tersayang.

Salam.

Pak Njang, ogljb

budin
Pendaki Gunung
Posts: 49
Joined: 27 Dec 2006, 11:49
Location: wa punya suka laaaaa

Post by budin »

selamat hari raya aidilfitri

maaf zahir batin

User avatar
lynncomel
Pendaki Gunung
Posts: 80
Joined: 05 May 2006, 19:15
Contact:

Post by lynncomel »

selamat hari raya aidilfitri

maaf zahir dan batin
X Plorer Adventure
"The Premier Gateway to Adventure..."
http://www.xploreradventure.com
http://c0mel.multiply.com

User avatar
ezam
Pendaki Gunung
Posts: 31
Joined: 23 Apr 2007, 01:41

Post by ezam »

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

User avatar
pogolix
Kerabat GunungOnline
Posts: 143
Joined: 14 Feb 2006, 11:07
Location: Gaza

Post by pogolix »

salam aidilfitri untuk semua.. semoga Allah menerima segala amal soleh kita semua.. maaf zahir dan batin..

akademiks
Pendaki Terlampau
Posts: 617
Joined: 08 Jul 2006, 10:08
Location: tpt yg mendamaikan

Post by akademiks »

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI.....
mohon maaf zahir n batin :evil: buat semua warga GO
Sedarlah wahai manusia........dunia adalah sementara.Hargailah apa yg telah dicipta olehNYA

User avatar
cik_leey
Pendaki Tegar
Posts: 286
Joined: 22 Mar 2006, 10:32

Post by cik_leey »

A'kum teman ucapkan selamat hari raya Aidilfitri pd semua warga gunung maaf zahir batin ,kalau jalan di kuala kangsar boleh le singah umah teman :D
:) BETTER LATE THAN NEVER.....

User avatar
defzone
Pendaki Tegar
Posts: 233
Joined: 23 Jan 2006, 17:20
Location: Ipoh mali mah.
Contact:

Post by defzone »

:lol: Selamat Hari Raya Aidil Fitri pada semua warga Gunung Online
Maaf Zahir Batin
Climbing mountain not for glory or glamour
but for self satisfaction. 8)
lastman@sweeper
https://www.facebook.com/chekhalil.khalid

User avatar
kenshina
Pendaki Sondol
Posts: 491
Joined: 05 Dec 2005, 09:24
Location: 21st Century
Contact:

Post by kenshina »

Askum,

Saya juga ingin mengucapkan..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Mohon Ampun n Maaf Zahir dan Batin...


andai ada silap dan salah..
terkasar bahasa..
terumpat keji juga..

kepada yg memandu tu..
drive carrefully..


:mrgreen:
challenge your limit

User avatar
abat_syed
Pendaki Gunung
Posts: 79
Joined: 19 Feb 2006, 23:55
Location: ipoh (manjoi)

Post by abat_syed »

Salam Lebaran daripada Skem yang Skema

Maaf Zahir Batin
"illahi antamaksudi warido kamatlubi"
-DeuTerisM-

Post Reply