Siapa nak belajar2 mancing..

Aktiviti selain dari mendaki gunung dan topik am

Moderator: matsaiko

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by biNGai » 22 Oct 2012, 19:48

uuuu keris blom masuk line lagi la bang..haha
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 23 Oct 2012, 13:54

he ehe... sume pon ada... asal nama senjata... pisau lapah, parang nebas pon ada.... tapi mahal pada hasil kayu nyer lah... mmg A
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by biNGai » 23 Oct 2012, 17:50

mao surian batu lagi ka?
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 24 Oct 2012, 09:07

heem... dah ada stock kaaa?

aku nye kat umah berlambak agik hee heee.... idan je tak tahu haahahahhaa
murah ke dapat? nengok kaler apa pls....
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 29 Oct 2012, 09:28

KENYIR open for payment..

rm200 for makan dan boat 4 hari 3 malam bulan 12 sabtu sampai selasa 1 jan 2013
kenderaan antok antok......

tentatif ::: mancing makan tido nyelam berenang clibing trecking dan entah apa apa entah
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by biNGai » 30 Oct 2012, 22:29

stok ade tp blom usyar lagi..kole kangsar mari katenyeee..

woo ade stok tamo plak antok antok sama aku aaa..kenyir? ade antok sampai sg cacing? ekkekeke..
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 31 Oct 2012, 09:48

Kuala kangsar ok lah tuh... kayu tua belah sana.....

hee hee... mana de stock ngai.... ada pon sikit bebeno... cukaup dalam 4 5 bilah jeee.....
tuh pon sayang plak rasa nak tarah pasal cantik sangat.... heehehee...

bulan 11 nih ambe g langkawi... klu mahu kemuning langkawi kabo lee..... dah tahu tempat dah... lawau heehehe

beza kemuning ayo macin nih ngan ayo tawa.... belom agi bukit nye plak aduuus...
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by biNGai » 01 Nov 2012, 01:45

kirim satu blok haa (serius)..nanti kite trade in dgn kayu jering..haha
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
sangnarasapurba
Pendaki Gunung
Posts: 11
Joined: 08 Dec 2011, 16:26
Location: Kuala Lumpur
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by sangnarasapurba » 01 Nov 2012, 05:35

KENYIR open for payment..

rm200 for makan dan boat 4 hari 3 malam bulan 12 sabtu sampai selasa 1 jan 2013
kenderaan antok antok......

tentatif ::: mancing makan tido nyelam berenang clibing trecking dan entah apa apa entah

Kompom jadik ke nih bro?
"A knife is all the material you need. Others are luxuries." - Dad
http://www.junglejournals.com/

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 01 Nov 2012, 08:57

NGAI::::: insya'allah... aku cuma nak kompomkan nganair asia buleh ke aku bawak naik kapal terbang benda tuh... buleh klu aku bawak bag besau ler heehehe

sangnarasapurba::::: yes kompom bro.... gerak jumaat malam sabtu sampai... balik selasa newyear kua dah malam sampai
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 12 Nov 2012, 09:13

tinggal 4 ruang lagik.... geng iquen 8 oraang... markas 70 6 orang.......

1st come 1st naik bot yaah
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by biNGai » 21 Nov 2012, 14:12

kayu mana kayyuuuu?? :lidah:
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Siapa nak belajar2 mancing..

Post by seper4alif » 21 Nov 2012, 15:11

ha ahaa.... kayu rabu call idan.... cargas yah...
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

Marlenecrutt
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 26 Aug 2019, 06:52

Siapa nak belajar2 mancing

Post by Marlenecrutt » 22 Oct 2019, 15:33

salam..

tolong bg tip camna nak atasi kemelut ni..hehehe

al-kisah ni terjadi pada sahabat ngail aku, dia ni seblum kawin ni mmg hardcore fishing,
pas2 kawin ni.. susah nak ajak ke laut.. pasai org ghumah dia susah nak bg ke laut..

masalahnya: modal pancing kena sama dgn modal utk org ghumah dia nak shopping..
dari segi len sahabat aku kata dah cukup bg dah... ehehehe ;D ;D ;D

aku tanya kat dia: hang ni takut bini ke??
dia jawab: aku bukan takut bini, tapi bini x takut kat aku... kuikuikui.. ;D ;D ;D

asal aku mancing ke laut je, sahabat aku ni hati x senang, selalu call tanya hasil.. kesian kat dia..

aku bujang lagi.....hehehe bujang senang...single mingle

Post Reply