Page 1 of 1

Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 16 Apr 2014, 23:50
by sukahatiadam
sila kongsi menu dan cerita menarik masing masing semasa di dalam hutan , memancing atau outdoors lain yang melibatkan beg galas .

sembang2 kosong saja . Kalau sesama trekking baru tau menu tapi bukan dapat trekking dengan semua orang.
lain chef lain menu , lain gogo lain preparation kan .. kan .

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 07 Feb 2015, 01:22
by shahrul
menu paling best adalah menu yg dapat dimasak macam ada dapo kat umah walaupun sebenarnya kita berada dalam hutan :lidah:

tengok trip gak kekadang, sapa sanggup pikul ration berat2 nak makan sedap2... terbaekla menu dia. hehe

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 09 Feb 2015, 10:13
by seper4alif
maggi sup...... tea o panas... laalalalalala

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 23 Feb 2015, 17:33
by shahrul
dedulu kena tegor gak bawak megi.. guide ckp megi x bagi tenaga. ganti lee dgn menu yg berkhasiat :p

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 30 Mar 2015, 15:45
by sukahatiadam
meggi tu yang penambah seri dan pembuka selera

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 12 May 2015, 12:03
by seper4alif
aaa ah... apalah rasa nya klu tidak berkuah kan maggi... huaahaahaaa... lagi satuh rahsia maggie adalah untuk di tunjuk tunjuk, pasal murah... haahaha powerbar, pisang, nasik impit, kurma dalcha kambing bagai kami makan nyorok dalam khemah haahaaahaahahaa... kan dah kantoi

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Posted: 01 Mar 2018, 21:49
by Lionel Messi
Disini saya mohon sedikit penjelasan atau pencerahan dari warga GO. Iaitu meninggalkan solat jumaat kerana outing.
Semoga dengan penjelasan atau pandangan dari semua pihak dapat memberi pulangan yang amat berharga dan dapat menjaga agama kita, insyaAllah.

Gclub
สูตรบาคาร่า