Page 1 of 1

alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 07 Jan 2013, 23:03
by soulfly
dah agak lama tak beralan kat sini sampai macm mana nak masukkan gambar, hehe
barang ada berguni kat umah aku ni.. :minum:

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 08 Jan 2013, 10:25
by bargading
Come on mamak.....

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 08 Jan 2013, 12:22
by seper4alif
simpan je lah beb...... haahhahaaa haa

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 08 Jan 2013, 15:26
by bargading
Simpan sampai reput ahahaha

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 29 Jan 2013, 12:43
by soulfly
semua stock jecket aku..dah selamat di dermakan kat SYRIA...adalah tinggal sikit untuk aku guna sendiri

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 29 Jan 2013, 13:07
by seper4alif
alhamdulillah... terbaik... heehehe... tapi dua minggu lepas aku dok lepak langkawi... sebelah depan bilik aku org diorang je sume... lelaki dalam 10 orang..... ko pernah dok sebelah umah parea dapat sahib tak? takda beza... heehhee kena kutuk ngan dak dak langkawi je dorang heehehe...

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Posted: 29 Jan 2013, 13:23
by soulfly
seper4alif wrote:alhamdulillah... terbaik... heehehe... tapi dua minggu lepas aku dok lepak langkawi... sebelah depan bilik aku org diorang je sume... lelaki dalam 10 orang..... ko pernah dok sebelah umah parea dapat sahib tak? takda beza... heehhee kena kutuk ngan dak dak langkawi je dorang heehehe...
oh ye ke? tak pernah pulak...