alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Jual/beli peralatan rekreasi

Moderator: poncho

Post Reply
User avatar
soulfly
Kerabat Gunung
Posts: 1147
Joined: 18 Mar 2008, 15:57
Location: SENTUL

alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by soulfly »

dah agak lama tak beralan kat sini sampai macm mana nak masukkan gambar, hehe
barang ada berguni kat umah aku ni.. :minum:
lama sangat...

User avatar
bargading
Pendaki Terlampau
Posts: 542
Joined: 10 Jul 2006, 14:22
Location: KL
Contact:

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by bargading »

Come on mamak.....
L i f e i s a j o u r n e y | I never see what has been done; I only see what remains to be done.
Image

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by seper4alif »

simpan je lah beb...... haahhahaaa haa
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
bargading
Pendaki Terlampau
Posts: 542
Joined: 10 Jul 2006, 14:22
Location: KL
Contact:

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by bargading »

Simpan sampai reput ahahaha
L i f e i s a j o u r n e y | I never see what has been done; I only see what remains to be done.
Image

User avatar
soulfly
Kerabat Gunung
Posts: 1147
Joined: 18 Mar 2008, 15:57
Location: SENTUL

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by soulfly »

semua stock jecket aku..dah selamat di dermakan kat SYRIA...adalah tinggal sikit untuk aku guna sendiri
lama sangat...

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by seper4alif »

alhamdulillah... terbaik... heehehe... tapi dua minggu lepas aku dok lepak langkawi... sebelah depan bilik aku org diorang je sume... lelaki dalam 10 orang..... ko pernah dok sebelah umah parea dapat sahib tak? takda beza... heehhee kena kutuk ngan dak dak langkawi je dorang heehehe...
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
soulfly
Kerabat Gunung
Posts: 1147
Joined: 18 Mar 2008, 15:57
Location: SENTUL

Re: alamak dh lama sangat tak jual beli kat sini

Post by soulfly »

seper4alif wrote:alhamdulillah... terbaik... heehehe... tapi dua minggu lepas aku dok lepak langkawi... sebelah depan bilik aku org diorang je sume... lelaki dalam 10 orang..... ko pernah dok sebelah umah parea dapat sahib tak? takda beza... heehhee kena kutuk ngan dak dak langkawi je dorang heehehe...
oh ye ke? tak pernah pulak...
lama sangat...

Post Reply