CANON ixus60 for S A L E

Jual/beli peralatan rekreasi

Moderator: poncho

Post Reply
User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

CANON ixus60 for S A L E

Post by seper4alif »

Image

member nak jual, rm 400 jer.....(new bukan second hand tau)
pepe call member aku 017 8704040 huuu huu
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

pa'bu
Pendaki Gunung
Posts: 101
Joined: 02 Jan 2007, 21:32

Post by pa'bu »

nama kawan ko tu atan ye?
no hp tu sama je dgn no atan bongok tu.

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Post by seper4alif »

pa'bu wrote:nama kawan ko tu atan ye?
no hp tu sama je dgn no atan bongok tu.
huh ape nih, mulut jahat... tulis lah atan *ditapis* baru lah tak nampak jahat goblok nye pa'abu haa haaa
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
poncho
Senator Gunung
Posts: 1890
Joined: 05 Dec 2005, 15:59
Location: southern
Contact:

Post by poncho »

seper4alif wrote:
pa'bu wrote:nama kawan ko tu atan ye?
no hp tu sama je dgn no atan bongok tu.
huh ape nih, mulut jahat... tulis lah atan *ditapis* baru lah tak nampak jahat goblok nye pa'abu haa haaa
:kah: :kah: :kah:
dodol punya Atan *ditapis*! kah kah kah
if a tree falls in the woods... do all the other trees laugh at it?

Image Mounthopper

killerbees
Otai Gunung
Posts: 818
Joined: 26 Jun 2006, 11:06

Post by killerbees »

en seper...

apekah pakej lengkap untuk camera ini..??

:P :P

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Post by seper4alif »

huh... klu dah set dalam kedai nyer tak bukak lagi, aku pon tak tau ape ada..... pepepon

BOOk dah
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

Post Reply