Kamus Gunung Malaysia

Berehat sekejap, khas untuk sembang kosong yang mana tidak berkaitan dengan aktiviti pergunungan

Moderator: matsaiko

-=[ RuFFHiKeR ]=-
Pendaki Tegar
Posts: 225
Joined: 15 Dec 2005, 00:53

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by -=[ RuFFHiKeR ]=- »

shahrul wrote:
-=[ RuFFHiKeR ]=- wrote:TANGKAP BIAWAK = Terjatuh masa kusyuk sgt treking.

taktaw dh ada org tulis belum.. pastu xtaw samada org penah dgr atau x term ni..

Klu tangkap biawak besar tu maknanye jatuh teruk la tu.. samada guling2 ke, muka jatuh masuk lumpur ke..
dah ada kat post #1 abg bett
koleksi gambo pun ade gak :keke:
a'ah laaaaaa..
:kah: :kah:

kambinggurun
Senator Gunung
Posts: 557
Joined: 26 Jan 2006, 23:01
Location: gua kayu batu
Contact:

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by kambinggurun »

I - interseksyen
R - Reseksyen
B - Backtrack - satu perlakuan yang dilakukan selepas sedar diri ini terbabas. hahah.

dem tak reti lak aku nak terangkan interseksyen/reseksyen nih ngan kata2.
::SRC-Total Outdoor::

User avatar
sukahatiadam
Pendaki Gunung
Posts: 128
Joined: 08 Oct 2009, 12:59
Location: Sungai Sedim
Contact:

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by sukahatiadam »

kambinggurun wrote:I - interseksyen
R - Reseksyen
B - Backtrack - satu perlakuan yang dilakukan selepas sedar diri ini terbabas. hahah.

dem tak reti lak aku nak terangkan interseksyen/reseksyen nih ngan kata2.
dah setahun terhenti : posted by KG ni . hmmm... penangan FB , org dah tak backtrack sini .

Defcon
Webmaster Team
Posts: 308
Joined: 26 Dec 2006, 22:54
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by Defcon »

sukahatiadam wrote:
kambinggurun wrote:I - interseksyen
R - Reseksyen
B - Backtrack - satu perlakuan yang dilakukan selepas sedar diri ini terbabas. hahah.

dem tak reti lak aku nak terangkan interseksyen/reseksyen nih ngan kata2.
dah setahun terhenti : posted by KG ni . hmmm... penangan FB , org dah tak backtrack sini .
saya masih ada :) :lidah:
.::[x]:

User avatar
sukahatiadam
Pendaki Gunung
Posts: 128
Joined: 08 Oct 2009, 12:59
Location: Sungai Sedim
Contact:

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by sukahatiadam »

Defcon wrote:
sukahatiadam wrote:
kambinggurun wrote:I - interseksyen
R - Reseksyen
B - Backtrack - satu perlakuan yang dilakukan selepas sedar diri ini terbabas. hahah.

dem tak reti lak aku nak terangkan interseksyen/reseksyen nih ngan kata2.
dah setahun terhenti : posted by KG ni . hmmm... penangan FB , org dah tak backtrack sini .
saya masih ada :) :lidah:
selalu ke backtrack

Defcon
Webmaster Team
Posts: 308
Joined: 26 Dec 2006, 22:54
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by Defcon »

sukahatiadam wrote:
Defcon wrote:
sukahatiadam wrote:
kambinggurun wrote:I - interseksyen
R - Reseksyen
B - Backtrack - satu perlakuan yang dilakukan selepas sedar diri ini terbabas. hahah.

dem tak reti lak aku nak terangkan interseksyen/reseksyen nih ngan kata2.
dah setahun terhenti : posted by KG ni . hmmm... penangan FB , org dah tak backtrack sini .
saya masih ada :) :lidah:
selalu ke backtrack
Huhuhu... selalu lah jugak huhuhu..
.::[x]:

yongyap
Pendaki Gunung
Posts: 76
Joined: 07 Dec 2005, 10:26
Location: Bawah Fly
Contact:

Re: Kamus Gunung Malaysia

Post by yongyap »

makan sahur.

sampai kemsite dah malam. potong bawang itu ini pukul 11 malam baru makan.
Kasihan Hutan Kita

Post Reply