Kenapa jadi macam ni?

Berehat sekejap, khas untuk sembang kosong yang mana tidak berkaitan dengan aktiviti pergunungan

Moderator: matsaiko

Post Reply
User avatar
abe~G
Pendaki Tegar
Posts: 246
Joined: 20 Oct 2006, 15:19
Location: Manjung
Contact:

Kenapa jadi macam ni?

Post by abe~G »

Salam warga gunung semua.

sesaja untuk mengisi sembang kosong pagi ni, gambar ni aku terjumpa dekat fb,
saja jer nak di jadikan bahan pagi ni.
cuba perhatikan sign gunung dan banner tu! ada macam tak kena jer. aku pun heran, tersalah bawa banner ker apa?

Image

sila bagi komen!

User avatar
matsaiko
Senator Gunung
Posts: 2787
Joined: 22 Dec 2005, 16:52
Location: GOMBAK Territory

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by matsaiko »

inilah bahananya kalo dh terlalu kerap sgt tiap kali naik gng buat banner :mrgreen: :mrgreen:
To Conquer Without Risk Is To Triumph Without Glory
www.azreenismail.com

User avatar
JeNaL
Pentadbiran
Posts: 1758
Joined: 27 Mar 2007, 16:07
Location: sri kembangan
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by JeNaL »

ke banner tu bawa pasal nak buat ground
--· ··- -· ··- -· --· --- -· ·-·· ·· -· ·
W a r i s a n K h a z a n a h P e r g u n u n g a n
·--- · -· ·- ·-··
Pentadbir GunungOnline
9W2WZL
http://jenal.multiply.com

User avatar
nabil
Pendaki Terlampau
Posts: 523
Joined: 19 Jun 2006, 14:48
Location: Dlm Bilik
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by nabil »

haha..
saje jek tuhh..
"Sikit lagi.. Sikit je Lagi..."

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin »

Ini namanya SUKA SUKI MAK BAPAK HAKU
AKU PUNYA PASAL LA.

nazryst
Pendaki Terlampau
Posts: 650
Joined: 16 Feb 2006, 12:17
Location: Natural Geography
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by nazryst »

Ini trans inas laa weyyyy... lalu dulu Gunung Tahan... lagi 5 hari sampai laa tu... dia orang kata nanti dia orang keluar ikut sagil...

User avatar
pgurlz
Pendaki Sondol
Posts: 423
Joined: 06 Jun 2006, 13:40
Location: just nearby
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by pgurlz »

aku cam kenal jerk pelakon utama dalam gambo diatas...

salah tue... banner tuk Tahan side 1 lagek... buat doublesided.. sep kos :twisted:
se-simple yg boleh

User avatar
JeNaL
Pentadbiran
Posts: 1758
Joined: 27 Mar 2007, 16:07
Location: sri kembangan
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by JeNaL »

ke salah naik bas ni....
--· ··- -· ··- -· --· --- -· ·-·· ·· -· ·
W a r i s a n K h a z a n a h P e r g u n u n g a n
·--- · -· ·- ·-··
Pentadbir GunungOnline
9W2WZL
http://jenal.multiply.com

User avatar
pokpar
Pendaki Gunung
Posts: 84
Joined: 26 Aug 2009, 15:44
Location: k.trg / k.brang / kenyir / atas gunung
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by pokpar »

ni mesti kes bajet lari.. :mrgreen:
Guide License No.: TG10640
Mobile No.: 0139102125 (sms shj)

User avatar
khalid
Pendaki Tegar
Posts: 268
Joined: 01 Jun 2008, 10:50
Location: khtp, kulim
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by khalid »

rasanya deme nak wat trans inas - tahan. tak tau laa berapa puluh hari nak complete.
bro li sila komen. anda yang pegang banner tu.

beckham@chayok2
Pendaki Terlampau
Posts: 646
Joined: 03 Apr 2006, 03:21
Location: 30 minit sblm sampai puncak...

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by beckham@chayok2 »

dorang sajer wat orang berfikir...
*Sebenarnya bukan gunung yang hendak ditawan, sebaliknya diri kita sendiri.....*.
-9w2bck-

User avatar
mizi
Kerabat Gunung
Posts: 1308
Joined: 17 Jul 2006, 15:22
Location: perlis
Contact:

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by mizi »

beckham@chayok2 wrote:dorang sajer wat orang berfikir...
puas aku pikir....
climb long trail
p11at

tiNta_EmaS
Pendaki Gunung
Posts: 86
Joined: 18 Jan 2008, 18:29

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by tiNta_EmaS »

muka macam iye-iye jer salah bawak banner...hahaahaaa

-=[ RuFFHiKeR ]=-
Pendaki Tegar
Posts: 225
Joined: 15 Dec 2005, 00:53

Re: Kenapa jadi macam ni?

Post by -=[ RuFFHiKeR ]=- »

mcm bro Li ngan Haidar je tu.. ahahaha!

trans Inas - Tahan tuuuuu... Hebakkkk! Hebakkk!!

Wakakakaka! :lol: :lol: :lol: :lol:

Post Reply