Finalist gambar sungai : Pemenang ialah Bargading

Gudang penyimpanan topik-topik pertandingan fotografi
User avatar
kenshina
Pendaki Sondol
Posts: 491
Joined: 05 Dec 2005, 09:24
Location: 21st Century
Contact:

Postby kenshina » 05 Jul 2007, 14:38

trm ksh x terhingga kpd pengundi kerabat GO yg mengundi....

*p/s cikleey sungai last yg mlm tuh kita carik jalan x jumpa tuh...yg dah nak sampai baling tuuu.... ada org tu siap pasang hammock kat kemsait ni... hehe...

*Poncho - bule sj mai la....
Ooo...
yg malam tu kita dinner tomyam kacang panjang n telur asin je tu kan... huhuhu... :lol:


:mrgreen:
challenge your limit

tokBatin
Pendaki Hebat
Posts: 325
Joined: 26 May 2006, 19:41
Location: kem pasong(selama)
Contact:

Postby tokBatin » 07 Jul 2007, 00:20

yes yes..sori lamabat replay..
baru lepaih trun gunung inas hahahahahaa

tokBatin
Pendaki Hebat
Posts: 325
Joined: 26 May 2006, 19:41
Location: kem pasong(selama)
Contact:

Postby tokBatin » 07 Jul 2007, 00:20

yes yes mng jugak..sori lambat replay..
baru lepaih trun gunung inas hahahahahaa

User avatar
rembau
Pemegang Amanah GO
Posts: 1394
Joined: 06 Dec 2005, 08:41

Postby rembau » 09 Jul 2007, 09:12

yes yes mng jugak..sori lambat replay..
baru lepaih trun gunung inas hahahahahaa
blah gi tak ajak...tau2 semalam balik inas....aka kes ke bro???
Dan Kami jadikan di bumi gunung-ganang yang menetapnya, supaya bumi itu tidak menggegar mereka; dan Kami jadikan di celah-celahnya jalan-jalan laluan, supaya mereka mendapat petunjuk.(Surah Al-Anbiyaa':31)

tokBatin
Pendaki Hebat
Posts: 325
Joined: 26 May 2006, 19:41
Location: kem pasong(selama)
Contact:

Postby tokBatin » 11 Jul 2007, 01:44

yes yes mng jugak..sori lambat replay..
baru lepaih trun gunung inas hahahahahaa
blah gi tak ajak...tau2 semalam balik inas....aka kes ke bro???
hehehhe aku pon ikut mali dia ajak teman..
bwk geng2 utm skudai..awek chaarooo..sorii lupa nak ajak!!!
nnt kalau ada program mali nak wat aku boh kat GO nnt..


Return to “Stor Galeri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron