gunung senyum dah di tutup

Isu-isu & gossip berkaitan dengan aktiviti luar

Moderator: kambinggurun

Post Reply
User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

gunung senyum dah di tutup

Post by seper4alif »

dengar khabar dari kawan kawasan tuh khabarnye gng senyum dah pon ditutup
yg bukak gua nyer saja... n klu tak silap n pls be aware that trek to the puncak has been put up electric fence
gile gempak kerajaan di sana....

sila dapatkan info tepat kengkawan
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

kabusgunung
Skuad GPS GO
Posts: 737
Joined: 19 Jan 2006, 20:31

Re: gunung senyum dah di tutup

Post by kabusgunung »

dh nak start kuari simen laa tuh kottt

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: gunung senyum dah di tutup

Post by seper4alif »

yer ah tuh... tapi yer yer plak pago sampe cenggituh....

aku rasa lah kan punye lah luas pahang nih kenapa nak gak pecah kan keadaan muka bumi ek?
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
deep purple
Pendaki Tegar
Posts: 226
Joined: 17 Mar 2006, 16:08
Location: lembah kelang
Contact:

Re: gunung senyum dah di tutup

Post by deep purple »

semalam LEDANG, hari ni SENYUM, esok apa plak ya?!... :shock: :? :cry:

"THE DANCE" ~URIAH HEEP~

http://phototrek.wordpress.com/

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Re: gunung senyum dah di tutup

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin »

Lesen Kuari lulus dari 2009 lagi
Aripppppp aku tada syer kuari tu ok
Pahang memang luas tapi kuari tu adalah keperluan pembangunan setempat dan memang banyak lesen kuari telah dikeluarkan selain dari Gunung Senyum. Yang lain aku tokleh komen sebab aku puun macam anda sahabat pergunungan semua yang cintakan keindahan alam.
Cuma aku kata apa aku buleh buat dah kehendak diaorang. :roll: :lol: 8) :?

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: gunung senyum dah di tutup

Post by seper4alif »

hhheeeemmmm napa tak peca kan tempat lain dulu adeh""
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

Post Reply