Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Isu-isu & gossip berkaitan dengan aktiviti luar

Moderator: kambinggurun

User avatar
JeNaL
Pentadbiran
Posts: 1758
Joined: 27 Mar 2007, 16:07
Location: sri kembangan
Contact:

Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by JeNaL »

Salam Buat Semua

Ada satu berita sedih yang saya dapat pagi ini.

Satu kemalangan jalan raya melibatkan sukarela kita yg hendak pulang dari Lojing ke Kuala Lumpur berlaku di kawasan Tapah

Antara yg terlibat dalam kemalangan
1. Kombat (keadaan stabil dan boleh dibenarkan kluar wad esok)
2. EG (wad 7 tapah)
3. Asma (dipindahkan ke hospital Ipoh)
4. Suraya (meninggal dunia)

Berikut adalah alamat rumah arwah
No 5 Jln Subang Permai 12,
Desa Subang Permai
40150 Shah Alam

Salam Takziah dan Al-Fatihah
--· ··- -· ··- -· --· --- -· ·-·· ·· -· ·
W a r i s a n K h a z a n a h P e r g u n u n g a n
·--- · -· ·- ·-··
Pentadbir GunungOnline
9W2WZL
http://jenal.multiply.com

uglysister
Pemegang Amanah GO
Posts: 360
Joined: 05 Dec 2005, 07:37
Location: 18m Underwater
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by uglysister »

Innalillahi wainna ilaihi rojiun..
salam takziah utk keluarga arwah suraya

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by biNGai »

takziah dan al fatihah..

p/s : arwah suraya tu geng dak gunung gak ek? pkai nick apa ekkk?
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
sany ADALAH alger
Otai Gunung
Posts: 932
Joined: 18 Apr 2006, 09:38
Location: in the middle of jungle called KAY HELL
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by sany ADALAH alger »

Al Fatihah.
Salam takziah.
CARPE DIEM!

User avatar
mizi
Kerabat Gunung
Posts: 1308
Joined: 17 Jul 2006, 15:22
Location: perlis
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by mizi »

takziah kt keluarga suraya....al fatihah
climb long trail
p11at

User avatar
adikcomelx
Pendaki Gunung
Posts: 32
Joined: 05 Dec 2005, 16:55
Location: ataih bawah..
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by adikcomelx »

Innalillahi wainna ilaihi rojiun..
semoga kuarge suraya tabah dan redha dengan ketentuan yg terjadi..
Al-Fatihah
~walerrzz~

User avatar
yonrawk
Pendaki Sondol
Posts: 456
Joined: 03 Nov 2006, 11:11
Location: JB

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by yonrawk »

Takziah buat keluarga sue....... alfatihah...



sedihnyaaa...
He who makes beast out of himself, get rid of the pain of being a man~ Dr. Johnson (1709-1784)

silverman
Pendaki Gunung
Posts: 19
Joined: 18 Jan 2006, 19:51
Location: somewhere between there n here

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by silverman »

biNGai wrote:takziah dan al fatihah..

p/s : arwah suraya tu geng dak gunung gak ek? pkai nick apa ekkk?
kengkawan, (ngai)

kat bwh nie salam perkenalan arwah dlm khk (aku jer tak register khk lagi),,
aku baru skali trekking ngan arwah kat gunung datuk dulu n balik satu kereta ke shah alam,,

alfatihah buat arwah,, moga rohnya dicucuri rahmat,

Nama : suraya
Panggilan Manja : su
Umur : 27
Jantina: perempuan
Dari Kumpulan Mana : takde kumpulan pun..lone rangers..
Asal : shah alam, selangor
Camping pertama: ulu bendul, kuala pilah
Gunung prtama : gunung pulai tapi tak pernah sampai puncak pun
Hobi: membaca, muzik
Makanan camping kegemaran: tomato
Minuman camping kegemaran: air mineral
Daripada mana mengetahui laman ini:dari melayu.com

===> sila tunjuk ajar..
"Vision without action is merely a dream"

silverman
Pendaki Gunung
Posts: 19
Joined: 18 Jan 2006, 19:51
Location: somewhere between there n here

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by silverman »

dan nick arwah dlm khk ialah:

shariffah mollok
"Vision without action is merely a dream"

Cat7
Pendaki Gunung
Posts: 35
Joined: 03 Jul 2006, 20:31
Location: Kuala Lumpur
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Cat7 »

Salam,

Dikala berita germbira ditunggu menanti keluar dari Lojing...khabar sedih berganti, biarpun tidak mengenali dan bersama jauh skali namun kesedihan tetap dirasakan di atas usaha arwah dan rakan2 dlm operasi SAR... Semoga roh arwah di cucuri rahmat. Al-Fatihah..

p/s: Di harap selepas ditemui saudara Hassan kemudian hari, di buatkan skali kenduri untuk arwah Suraya....Amin
"Climb Now Work Later"
CAT©

uglysister
Pemegang Amanah GO
Posts: 360
Joined: 05 Dec 2005, 07:37
Location: 18m Underwater
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by uglysister »

Latest update dari Hospital Tapah :
Jenazah dah dibawa terus ke Shah Alam, akan dikebumi hari ini InsyaAllah selepas Asar.

pr oli
Pendaki Tegar
Posts: 287
Joined: 12 Dec 2008, 04:34
Location: Lembah kelang
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by pr oli »

takziah di ucapakan....
berbyk la kiter sedekah kan al-fatihah utk arwah su....
smoga roh nyer di cucuri rahmat
- peace no war-
9W2OAT

User avatar
maclan
Pendaki Tegar
Posts: 256
Joined: 15 Jan 2007, 17:39
Location: Kaki Gunung
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by maclan »

ni website mp dia..
http://cempakaungu.multiply.com/ (along-x bagi)

Al-fatihah...
http://www.kerex.multiply.com
outdoor in everywhere...

Image

OnePolar
Pendaki Gunung
Posts: 4
Joined: 22 Jan 2006, 14:00
Location: Malaysia
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by OnePolar »

Semoga Roh Beliau Dicucuri Rahmat...

Al-fatihah
:kah: Kau Dah Kenapa? :keke:

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by biNGai »

lelaki-perak;

noted that..tQ atas info..
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
Kasnalagat
Pendaki Tegar
Posts: 288
Joined: 26 Mar 2008, 08:30
Location: pelantar merenung bulan
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Kasnalagat »

Innalillahiwainnailaihirrajiun..
Takziah utk keluarga arwah Suraya..takziah juga buat rakan2 dan sahabat SNR Yong Yap, kerana kita kehilangan seorang serikandi yg mana pengorbanannya tidak ternilai..dan hanya Allah s.w.t yg mampu membalasnya. Semoga roh Allayarhamah dicucuri rahmat, serta ditempatkan dikalangan para hambanya yg salih...amin..

Al-Fatihah..
p/s: sedihnyer..yg teramat sgt..
"TranQuiLLity.."

Defcon
Webmaster Team
Posts: 308
Joined: 26 Dec 2006, 22:54
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Defcon »

~*Al-Fatihah*~
.::[x]:

killerbees
Otai Gunung
Posts: 818
Joined: 26 Jun 2006, 11:06

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by killerbees »

:cry: innalillah, semoga rohmu dicucuri rahmat..

kenal arwah ms g kinabalu tahun lepas...

Image

bentong-kl hikers
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 08 Jan 2009, 12:07

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by bentong-kl hikers »

Takziah buat keluarga suraya,semoga rohnya dicucurihmat....... alfatihah...

User avatar
kulatpusu
Pendaki Gunung
Posts: 27
Joined: 15 May 2008, 10:00
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by kulatpusu »

innalillahi wainna ilaihi rajiun..
al fatihah...
semoga ruhnya dicucuri rahmat..

tadi bru lepas melawat asmah kat hospital ipoh, keadaa nya stabil....
wad 6B katil 13
Ada program ajak jerrr

9W2KCR
kulatpusu.multiply.com

User avatar
bargading
Pendaki Terlampau
Posts: 542
Joined: 10 Jul 2006, 14:22
Location: KL
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by bargading »

takziah buat keluarga arwah
L i f e i s a j o u r n e y | I never see what has been done; I only see what remains to be done.
Image

User avatar
defzone
Pendaki Tegar
Posts: 233
Joined: 23 Jan 2006, 17:20
Location: Ipoh mali mah.
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by defzone »

Al- Fatihah untuk Allahyarhamah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

Baru kenal dengannya dilojing....
Saper yang ada bersama, takkan lupa dengan air teh 'o' garam semalam... ketawa bersama...
Climbing mountain not for glory or glamour
but for self satisfaction. 8)
lastman@sweeper
https://www.facebook.com/chekhalil.khalid

eda sepang
Pendaki Gunung
Posts: 2
Joined: 10 Mar 2009, 10:17

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by eda sepang »

al-fatihah buat arwah sue. Semoga dia ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman dan beramal soleh. Dan juga buat sahabat yg terlibat dlm kemalangan tersebut, harap cepat sembuh dan dipanjangkan umur. Amin

nelly
Pendaki Gunung
Posts: 67
Joined: 21 Jun 2007, 19:45

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by nelly »

takziah kepada keluarga arwah.
al fatihah.

User avatar
abe~G
Pendaki Tegar
Posts: 246
Joined: 20 Oct 2006, 15:19
Location: Manjung
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by abe~G »

darinya kita datang, kepadanya kita dikembalikan.
al fatihah...

moga dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama para solehah.

baru kejap tadi dapat tahu dari castello.

User avatar
solaris
Pendaki Tegar
Posts: 258
Joined: 10 Mar 2008, 17:47
Location: Kuala Lumpur
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by solaris »

baru tadi dapat call dari sahabat...

takziah kepada keluarga arwah.
al fatihah...........

semoga rohnya dicucuri rahmat..

amin....

User avatar
span
Pendaki Sondol
Posts: 415
Joined: 22 Aug 2008, 10:44
Location: atas batu
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by span »

Walaupon x mengenali suraya tetapi pabila mengatahui berita sedih in
perasan bercampur baur pown timbul dalam diri ini
x der apa yang dapat membantu
hanya dapat membatu menyedekahkan al-fatihah untuk arwah
moga dicucuri rahmad

kepada keluarga suraya takziah diucapkan moga akan lebih tabah menerima kado n kadar in


al-fatihah..........................................amin....................... :(
-L@YAN JeW MeNtEL Tu BeB-

Memi
Pendaki Tegar
Posts: 221
Joined: 04 Dec 2005, 20:18
Location: earth
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Memi »

saya pun tidak mengenali beliau,,, tapi minat yg sama dalam alam dunia outdoor ..

al fatihah .. amin..
cruel to be kind

User avatar
muhibbah
Pendaki Gunung
Posts: 14
Joined: 01 Mar 2009, 16:15
Location: di bumi milik Allah
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by muhibbah »

Al-Fatihah buat beliau dan salam takziah buat keluarga beliau

Dalam kita mencari berita gembira, kita diduga dgn berita sedih ini

Semoga Allah mencucuri rahmat kepada roh beliau

User avatar
khalid
Pendaki Tegar
Posts: 268
Joined: 01 Jun 2008, 10:50
Location: khtp, kulim
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by khalid »

al fatihah, darinya kita datang dan kepadanya kita kembali.
antara kenangan arwah sue dan hassan.

http://mkrose.multiply.com/photos/album ... ._2008#116

frostice
Pendaki Terlampau
Posts: 701
Joined: 09 Jan 2006, 10:43
Location: Middle Earth
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by frostice »

Salam takziah.
Semoga beliau ditempatkan bersama orang2 yg mendapat rahmat.
Amiiin.
~Ain't No Mountain Too High~
KP Hiker's Club

User avatar
muhibbah
Pendaki Gunung
Posts: 14
Joined: 01 Mar 2009, 16:15
Location: di bumi milik Allah
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by muhibbah »

Sedih sungguh aku rasa, walau aku x kenal arwah, apatah lg bersua muka
maklum lah, berkorban untuk mencari seorang sahabat, di perjalanan pulang, beliau dipanggil Ilahi pula tanpa sempat berjumpa dgn orang yang dicari

User avatar
semut_api
Pendaki Gunung
Posts: 101
Joined: 20 Sep 2007, 12:55
Location: di puncak tipu.
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by semut_api »

al fatihah..
inna lillah wa ina ilaihi raajiun..
Image

User avatar
Lapore
Pendaki Gunung
Posts: 134
Joined: 11 May 2006, 09:30
Location: Kami yg ditinggalkan
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Lapore »

Al-Fatihah buat arwah suraya...
mg rakan2 lain yg terlibat dlm kemalangan cepat sembuh...amin...
The Bad, The Good & The Ugly....JiwaKacau?

Syahrul_Penang
Pendaki Gunung
Posts: 85
Joined: 27 Aug 2007, 20:12
Location: Penang

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Syahrul_Penang »

Al-fatihah dan salam takziah untuk arwah walaupun tak mengenali..
Semoga cepat sihat dan sembuh dan bertambah baik bagi yang masih ada...


* terkejut dapat berita ni...

ajon
Pendaki Tegar
Posts: 267
Joined: 19 Dec 2005, 12:08
Location: kl
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by ajon »

Takziah

arnett
Pendaki Gunung
Posts: 60
Joined: 21 Aug 2006, 01:57
Location: belukar bandar
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by arnett »

takziah....

chokobear
Pendaki Gunung
Posts: 44
Joined: 04 Jul 2007, 10:48
Location: Atas awan

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by chokobear »

Al fatihah buat Allahyarhamah Suraya...
semoga Allah merahamati dan semoga ditempatkan dikalangan yang diredhaiNya.
Terasa sgt kehilangan beliau...
Semalam ptg ramai juga yang menghadirkan diri ke rumah beliau. Terima kasih byk2.. Sama2 kita doakan kesejahteraan dia disana. Tak lupa pada kawan2 yang masih di hospital. Doa agar cepat sembuh dan sentiasa di bawah lindunganNya. Amin.

Image

Allahyarhamah Suraya...
-ChOkObEaR-

Freelance
Senator Gunung
Posts: 1355
Joined: 06 Dec 2005, 13:16
Location: Kuala Lumpur

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by Freelance »

Alfatihah....

User avatar
shebubdalegend
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 01 Dec 2008, 15:42
Location: shah alam
Contact:

Re: Rakan SAR kita terlibat dalam kemalangan

Post by shebubdalegend »

al-fatihah....

semoga rohnya dicucuri rahmat...

Post Reply