Salam Geng Gunung Kelantan

Isu-isu & gossip berkaitan dengan aktiviti luar

Moderator: kambinggurun

Post Reply
User avatar
qolbulmukmin
Pendaki Gunung
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2008, 00:33
Location: Bukit Marak Kelantan
Contact:

Salam Geng Gunung Kelantan

Post by qolbulmukmin »

Bismillahirrahmanirrohim.... ...
Alhamdulilahirabbil 'aalamiin washolatu 'ala musrafil sayidina wamaulana muhammad wa ala wasshobihi ajma'iin, Qolal mu'alif.. Rahimuhullahi ta'ala wana fa'na bi 'ulumihi waa barakatihi, Amin.
Assalamualaikum.

kawan2 semua....

Kawan Geng Gunung di kelantan apa KHABAR SEMUA
Apa kata kita buat satu jumpa dan borak2 silatullrahim
kalau setuju tarikh masa akan ditentukan kemudian.

wsalam
MENDAKI DAN BERAMAL SOLEH

User avatar
bEkamBinG
Ahli Kehormat GO
Posts: 232
Joined: 07 Jan 2006, 19:25

Post by bEkamBinG »

Salam:lol: saye bkn org kelantan tp nak lepak same blh x?..berminat gunung di area kelantan.... :lol:

"Tai Ka Hai Tung Pau"

User avatar
qolbulmukmin
Pendaki Gunung
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2008, 00:33
Location: Bukit Marak Kelantan
Contact:

Post by qolbulmukmin »

salam bEkamBinG
takda masalah terbuka utk semua

Alhamdulilah mungkin kita blh aktiviti pendakian di kelantan
spt gunug stong, gunung Ayam dan lain2.

MENDAKI DAN BERAMAL SOLEH
=====================

User avatar
bEkamBinG
Ahli Kehormat GO
Posts: 232
Joined: 07 Jan 2006, 19:25

Post by bEkamBinG »

Terime Kasih...minat
...minat,...minat...minat.....minat....berminat....minat...
Lagi pun area Kelantan byk gunung2 yg lawa2..jgk laa....emmm... :wink:

"Tai Ka Hai Tung Pau"

Freelance
Senator Gunung
Posts: 1355
Joined: 06 Dec 2005, 13:16
Location: Kuala Lumpur

Post by Freelance »

qolbulmukmin
dah kenalkan diri dalam ni ke?

http://gunungonline.com/forum/viewforum.php?f=16

gogoyeaha
Otai Gunung
Posts: 897
Joined: 07 Dec 2005, 20:29

Post by gogoyeaha »

qolbulmukmin wrote:salam bEkamBinG
takda masalah terbuka utk semua

Alhamdulilah mungkin kita blh aktiviti pendakian di kelantan
spt gunug stong, gunung Ayam dan lain2.
hehehe.....bekambing layan ayam stong...mcm lucu pulak rasanya.
apapun...bekambing...kalau nak jelajah belah kelantan tu...ajak2lah saya.
saya pun xpernahs jelajah belantara kampung halaman saya lagi...hehehe

bekambing...mehla dtg sabah....bawak topo sekali
xde geng lah nak jelajah belantara kat sini

User avatar
qolbulmukmin
Pendaki Gunung
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2008, 00:33
Location: Bukit Marak Kelantan
Contact:

Post by qolbulmukmin »

Freelance wrote:qolbulmukmin
dah kenalkan diri dalam ni ke?

http://gunungonline.com/forum/viewforum.php?f=16
Salam Freelance,
Ana dah kenalkan diri terima kasih banyak2 Freelance

User avatar
vanhemeir
Pendaki Hebat
Posts: 399
Joined: 12 Dec 2006, 13:47
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by vanhemeir »

Geng gunung kelantan... ?
Itu hari ada rakangunungpenang.... sekarang ada Geng gunung kelantan pulak.... lepas ni geng gunung mana lah pulak

macam2x....

User avatar
abe~G
Pendaki Tegar
Posts: 246
Joined: 20 Oct 2006, 15:19
Location: Manjung
Contact:

Post by abe~G »

kawe tak kesah masuk geng mano pong, kelate kor penang kor perok kor apa apa jer lah, kawer ikut bedal jer, asalkan buleh,

kalu kito nak cari puak puak payah jugok lar wei, kira asal motif samo hahaha kira geng kito lar tu.. tok sah lar dok kiro puak puak ni, kalu kebetulan ok lar, kita semuanya samo belako...

idup wargo gunung.

monster
Pendaki Gunung
Posts: 31
Joined: 21 May 2007, 21:19

Post by monster »

sib baik takde rakan gunung ja-world.. :oops:

User avatar
khalid
Pendaki Tegar
Posts: 268
Joined: 01 Jun 2008, 10:50
Location: khtp, kulim
Contact:

Post by khalid »

2 minggu lepas ambo naik gunung join group johorean.
minggu nie nak daki g. tahan join group, camporean
(1melaka,1sabah,2perlis,3pahang,1kedah, 4kl ) kita naik gunung tahan plak.

aku mana-mana pon leh, belasah ajer.

User avatar
khalid
Pendaki Tegar
Posts: 268
Joined: 01 Jun 2008, 10:50
Location: khtp, kulim
Contact:

Post by khalid »

maaf tak niat nak kata kat sapa-sapa

KELAPA MUDA
Pendaki Gunung
Posts: 19
Joined: 13 Jun 2007, 13:18

Post by KELAPA MUDA »

Setuju sangat ngan statement Abe~G

User avatar
elliassack2000
Pendaki Gunung
Posts: 12
Joined: 23 Oct 2008, 00:34

Post by elliassack2000 »

Wa baru turun gunung rabung minggu lps.... sedih engok kemusnahan yang dah berlaku. Depa amik balak macam tak ingat kat anak cucu... trek mendaki yg lama hancuss...kena redah. sedih...sedih... Kelantan tak banyak gunung. Kalao naik Gunung Chamah, boleh nampak beza hutan belah Kelantan dan belah Perak.... Tak tau ler apa nasib masa depan hutan kat Kelantan.

User avatar
dirik
Pendaki Gunung
Posts: 42
Joined: 20 Oct 2008, 10:15
Location: KaKiKu
Contact:

Post by dirik »

:arrow: salam gogoyeahe...
di sabah belum ada team meyondol lagi ka...
kalau ada boleh juga aku joint skali...

Post Reply