Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Aktiviti Gunung • Khas untuk aktiviti gunung sahaja

Moderator: nadir

Post Reply
nur4beauty
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 13 Oct 2012, 09:08

Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Post by nur4beauty »

Assalamualaikum.
Saya tengah cari sorang lagi, kalu boleh perempuan, untuk naik gunung kinabalu november 2012 nanti.
Kalu berminat hubungi saya di emel annurfiddarayn@yahoo.com, saya jarang masuk sini, tinggalkan msg di emel ye...
Terima kasih, wasalam.

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Post by biNGai »

no tipon tkde tinggal ke?
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Post by shahrul »

waalaikum salam ustazah.. selamat mendaki kinabalu ye
semoga perjalanan dirahmati Allah
_________________
_________________

nur4beauty
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 13 Oct 2012, 09:08

Re: Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Post by nur4beauty »

019-3375114,
kalu ada nak isi kekosongan tu sebelum hujung bulan Oktober ni.. duit dah bayar sebenrnya, kalu xde jugak hangus macam tu je la..

RM700 untuk 3 hari 2 malam. Dah kira murah tu, bayaran untuk SSL sepenuhnya.. 2 malam tu bermalam kat laban rata, bukan kat kinabalu park. so nak naik 2 kali pun boleh kat puncak tu..

nur4beauty
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 13 Oct 2012, 09:08

Re: Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Post by nur4beauty »

019-3375114,
kalu ada nak isi kekosongan tu sebelum hujung bulan Oktober ni.. duit dah bayar sebenrnya, kalu xde jugak hangus macam tu je la..

RM700 untuk 3 hari 2 malam. Dah kira murah tu, bayaran untuk SSL sepenuhnya.. 2 malam tu bermalam kat laban rata, bukan kat kinabalu park. so nak naik 2 kali pun boleh kat puncak tu..

azkramm
Pendaki Gunung
Posts: 130
Joined: 09 Jul 2012, 12:09

Re: Nak naik kinabalu november 2012 ni?

Post by azkramm »

Ni baik punya offer ni

Seyes. !!

Post Reply