G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Aktiviti Gunung • Khas untuk aktiviti gunung sahaja

Moderator: nadir

User avatar
poncho
Senator Gunung
Posts: 1890
Joined: 05 Dec 2005, 15:59
Location: southern
Contact:

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by poncho »

syukur alhamdulillah, trip sukses.
semua line-up trip Bilah-Gerah-Bieh (BGB) ini selamat tiba di destinasi masing-masing awal pagi tadi. bas dari Ipoh tiba di KL jam 1 pagi. TERIMA KASIH dan syabas buat semua line-up. semoga berjumpa lagi di lain trip, insya-Allah. maaf pada segala kekurangan atau yang terlebih. korang memang awesommmmme. ilebiu all. hehe
if a tree falls in the woods... do all the other trees laugh at it?

Image Mounthopper

User avatar
khairil
Pendaki Gunung
Posts: 113
Joined: 04 Jun 2010, 11:43
Location: putrajaya

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by khairil »

Many thanks to Poncho...teringat roti arab kat puncak Gerah..mmg marveles...
What a mountain do to men, it humbles you
------------------------------------------
Gunung Mu, Gunung Ku Jua

take5
Pendaki Gunung
Posts: 6
Joined: 02 Oct 2011, 11:38

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by take5 »

tahniah... hujung bln ni aku lak nak ke sana....

User avatar
am
Pendaki Sondol
Posts: 459
Joined: 12 Dec 2005, 19:41
Location: Somban, NSDK
Contact:

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by am »

Image
Antara kenangan semasa di Mount Bieh (6800ft) by nkamri, on Flickr
find me more at multiply | blogspot | flickr

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by shahrul »

tahniah para peserta ekspedisi..bravosss
_________________
_________________

User avatar
forestgump
Pendaki Terlampau
Posts: 520
Joined: 19 Apr 2006, 20:17
Location: KL
Contact:

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by forestgump »

Salam... ada jumpa bangkai Nuri tak? Kalau ada jumpa ada tak sesiapa yang sedekahkan alfatihah?
Ada 3 trooper saya di antata 21 anggota yang terkorban di dalam nahas Nuri tersebut....
Saya dalam platoon kedua sampai ke tempat nahas dari Pos Kemar...
The worst day in the jungles is ALWAYS better than the best day in office!

kabusgunung
Skuad GPS GO
Posts: 737
Joined: 19 Jan 2006, 20:31

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by kabusgunung »

nuri tuh bukan jatuh betul2 atas permatang bilah-gerah
kalau nak pegi ke bangkai nuri tuhhh naik ikut kg agik cam biasa...
sebelum smp gerah ader simpang untuk keluar ke pos gob,kelantan
lalu trek tuh baru bleh juper....

User avatar
forestgump
Pendaki Terlampau
Posts: 520
Joined: 19 Apr 2006, 20:17
Location: KL
Contact:

Re: G7-11 Series | Gerah (Bilah - Gerah - Bieh) Oktober 2011

Post by forestgump »

kabusgunung wrote:nuri tuh bukan jatuh betul2 atas permatang bilah-gerah
kalau nak pegi ke bangkai nuri tuhhh naik ikut kg agik cam biasa...
sebelum smp gerah ader simpang untuk keluar ke pos gob,kelantan
lalu trek tuh baru bleh juper....
Camne hutan sekarang di sana?Dah lesap kena baham pembalak ke?
The worst day in the jungles is ALWAYS better than the best day in office!

Post Reply