Page 2 of 2

Re: Masuk Utan Lagi - XPDC Gng Liang East West 24&25 Apr 201

Posted: 14 Apr 2010, 22:15
by adventure inc
tq kak mel...
mmg nak amik train pun... timing pun ok...

Re: Masuk Utan Lagi - XPDC Gng Liang East West 24&25 Apr 201

Posted: 16 Apr 2010, 15:26
by samz
salam bro musz, ada kosong algi x nak polow............

Re: Masuk Utan Lagi - XPDC Gng Liang East West 24&25 Apr 201

Posted: 18 Apr 2010, 05:58
by Syahrul_Penang
melati wrote:
Ujang wrote:Hazzri,
Hang amik terus bas direct dr Penang-Tg Malim... kalo takder hang kene pie Ipoh dulu la mcm biasa... then cr bas Tg Malim...
sory nk mncelah sket..mmg tk der bus dr png/b'worth direct ke tnjung malim..
g ipoh then ambik bus SRI MAJU ke tnjung malim..tp last bus ke
sna tk silap dlm pukul 7.00ptg..& itu jerk lah satu2 comp bus yg beroperasi g tnjung..

lain nya option leh naik bus xpres b'worth-kl..tp yg ada singgah mkn kt slim river..tp
tiket bayo g kl lah kn..rugi wooo...

lain2 blh amik fast train (tp tiket dia cpt abis)
tp nk lg mudah naik ketapi lah ..ckp byk tk mo kn..hihihi

** LEW my fav gng..1st time g ngan muzs..peh tu asik repeat ja tnpa jemu..huuuuuuu
Naik bas nak turun Tanjung Malim boleh tapi kena beli tiket bas sama harga pi KL la,masa naik bas tu
( kat Jeti ) , hang kena beritahu dreba bas tu kata hang turun Tanjung Malim,aku pernah buat masa nak naik
Liang tempoh hari..rasanya dah 2kali aku buat.Tapi dreba bas prot-pret-pot-pret la sat..tapi masa beli tiket tu
aku dah beritahu yang aku nak turun Tanjung Malim,dia yang suruh aku habaq kat dreba bas..

tapi dari stesen bas Tanjung Malim nak masuk dalam,hang kena adjust sendiri la..nak jimat kalu,menapak ja
sampai Kg Dara..tu pun kalu sanggup..

Ala,tanya aja kat kuanter...tak bagi kalu,bakar aja stesen bas baru tu..

Re: Masuk Utan Lagi - XPDC Gng Liang East West 24&25 Apr 201

Posted: 19 Apr 2010, 17:56
by adisos2002
Terkini senarai peserta
1. Muzs
2. Gary
3. Ann
4. Lily
5. Aween
6. Abg Mat TNB
7. Geng KL1
8. Geng KL2
9. Geng KL3
10. Ezu1
11. Ezu2
12. Syam Castello
13. Iwan1
14. Iwan2
15. faizal

hehehe... sape lagi yg nak pergi sila sms nama penuh dan IC pada saya secepat mungkin. Dan sila masukkan duit anda ekkk. Pakej c dah tutup hehehe.

Re: Masuk Utan Lagi - XPDC Gng Liang East West 24&25 Apr 201

Posted: 23 Apr 2010, 13:17
by sun
all the best to all..slamat pergi slamat pulang...jgn lupe tiruk kat lubuk antu

Re: Masuk Utan Lagi - XPDC Gng Liang East West 24&25 Apr 201

Posted: 26 Apr 2010, 10:46
by adisos2002
Latest line up 28org... hehehehe antar penyebab pengundi di Hulu selangor berkurangan.. TQ all yg pegi, en Ngai thanks for sweep heheheh