Search found 14 matches

by e_lan
09 Feb 2018, 23:50
Forum: Papan Notis (Malam Gala Gunung Online 14 April 2018)
Topic: Malam Gala Gunung Online - 14 April 2018
Replies: 33
Views: 2307

Re: Malam Gala Gunung Online - 14 April 2018

Salam warga GO...TQ Bett...lamanya x bersiaran
by e_lan
05 Mar 2011, 13:22
Forum: Khemah
Topic: Alfatihah : Zaidi Bidin dah meninggal dunia
Replies: 39
Views: 7894

Re: Alfatihah : Zaidi Bidin dah meninggal dunia

Al-Fatihah...
Salam takziah..
semoga roh saudara Zaidi ditempatkan bersama org2 yg beriman.....amin
:(
e_lan
by e_lan
16 Mar 2009, 11:46
Forum: Papan Notis (Malam Gala Gunung Online 14 April 2018)
Topic: Al-Fatihah buat Suraya
Replies: 100
Views: 21732

Re: Al-Fatihah buat Suraya

AL-FATIHAH...

Salam takziah dari saya..
semoga ruhnya dicucuri rahmat...

e_lan
by e_lan
17 Feb 2009, 19:30
Forum: Isu & Gossip
Topic: dengar ada kawan kita sesat kat yong yap?
Replies: 377
Views: 51725

Re: dengar ada kawan kita sesat kat yong yap?

lor ye ke???
sape ade details, share2 sket.
brape ramai sesat?
Salam..
bukan sesat..tersasar jer.. :(
sorang rakan gunung kita....dan bukan gak ler org baru dlm xtvt ni..

sama2 la kita berdoa akan keselamatannya dan semua pasukan SAR...

e_lan
by e_lan
22 Dec 2006, 15:51
Forum: Kedai
Topic: FOR SALE - The North Face JACKET for women (size M)
Replies: 36
Views: 7166

tak kire la keledek ka...kentang manis ka...
kalo dlm utan sedap dimakan begitu sajaaaa... :!:
kat bandar pon sedap dimakan begitu saja jugak
tetambah kalau dah dibuang kulit :!:
:D :D :?
by e_lan
05 Sep 2006, 12:12
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: Trans v2 26-02sep o6 anjuran S.O.S.....
Replies: 50
Views: 6793

Tahniah kepada semua peserta dan guider xpdc V2 :)

syukur semuanye selamat..


e_lan
by e_lan
05 Sep 2006, 11:47
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Please register here
Replies: 1312
Views: 154688

Nama : Roland / e_lan
Jantina : Lelaki
Tarikh Lahir :16031968
Lokasi : K.Damansara ,Petaling Jaya ,S'gor
Group : :Karat_adv,KHK
emel : olan_007@yahoo.com

e_lan
by e_lan
24 May 2006, 11:14
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: Puncak Gunung Yang Paling Best
Replies: 103
Views: 14754

lagi cantik dr batu kristal kat bukit tabur ke abg roland...? :) :)



:mrgreen:
Yatie..

kalau nak bandingkan cantiknye..kena bawa samplenye ler..heheheh
kengkadang cantik dimata kita tidak dimata org lain.... 8)

e_lan
by e_lan
24 May 2006, 10:57
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: Puncak Gunung Yang Paling Best
Replies: 103
Views: 14754

Puncak gunung Tok Nenek... :)

ada batu2 kristal lagi...



e_lan
by e_lan
28 Feb 2006, 18:10
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: Trans Kenaboi... (Besar Hantu-Nuang-Janda Baik)
Replies: 13
Views: 3241

Ikut boleh..... :o
rasa macam best jer...beginner macam saya boleh ikut tak?


e_lan
by e_lan
16 Feb 2006, 18:40
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: OPS KHK KE GUNUNG NUANG
Replies: 28
Views: 5546

Betul bak kata ezrin tu.....
Bukannye baru kenal...... :D

Tapi Bett itu perancangan jer ...
kalau engko masuk mlm rasanye x sempat ler engko nak bersama2 dgn program yg orga,nije,Lt.cmdr,rembau nak buat tu...kasi ejas cepat sikit ler Bett...kalau boleh dapat ler sesama meriahkan KHK.


e_lan
by e_lan
15 Feb 2006, 19:42
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: OPS KHK KE GUNUNG NUANG
Replies: 28
Views: 5546

OPS KHK KE GUNUNG NUANG

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua peminat xtvt outdoor,sebagai permulaan tahun 2006 ops KHK akan bermula dgn mendaki Gunung Nuang yg terletak di Pangsun Hulu Langat Selangor XPDC : OPS KHK KE GUNUNG NUANG TARIKH : 25hb & 26hb FEBRUARY 2006 LOKASI : HULU LANGAT SELANGOR Kategori : ta...
by e_lan
08 Dec 2005, 14:29
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Senarai nama Kelab & Team Outdoor
Replies: 153
Views: 53898

:D

Karat_adv = http://karat.multiply.com


e_lan
by e_lan
06 Dec 2005, 11:40
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: Welcome to gunungonline.com
Replies: 62
Views: 15049

A'kum dan tahniah.. :)

kepada yg berusaha....semoga GO akan terus maju


e_lan